Gullbullan

Lilflisan min är nu hos pappa, men ett samtal har hon allt gett mig direkt efter hämtning på dagis! Go hjärtat mitt.
Hon hade lite skoj imorse med kameran min :P




haha! Hon tyckte jag skulle ha nå fint och titta på medans hon var hos pappa sin :) Go gogo hjärtat mitt!

Själv var jag smått förbannad imorse! Tog ju gosovmorgonen, åt frulle i lugn och ro och hade det riktigt mysigt faktiskt, glad i hågen skulle vi på dagis. BILJÄVEL säg jag då bara! haha!!!!
Helvetes satpung vad förbannad jag var, svor och spotta, batteriet stendött!
KUL?! NOT!!!!!
Nellie tyckte jag skulle in å tvätta munnen min efter alla svordommarna!

Ringde Jennies Jimmy som kom och kabla igång mig, verkligen uppskattat! :)
TACK!
Sen fixade faktiskt Thorén batteriet på laddning, faktiskt uppskattat det också!
Så dagen blev bra till slut ändå :)

Haft en skön kväll på jobbet idag, inte ofta en SMB är på kvällshemtjänst, men ikväll så :)
Gick ba gobulla! :) Sen har man ju världens bästa arbetskompisar också, så det är ju bara hur många plus som helst i kanten!

Ikväll har jag tagit mig ett långt å skönt bad, tagit mig en folkis dessutom faktiskt!
Riktigt mysigt, men det känns sjukt konstigt att det är så tyst här! Men grann Helena fyller snabbt upp det ;) INTE TYST OVANFÖR MIG!

Lång sovis imorgon, sen tänkte jag faktiskt besöka staden för lite smink shopping :)

Trevlig vecka på er alla glada, nu ska jag allt ladda upp inför 5 kommande nätter :)

Kärlek fr mig

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0