helg!

Fredagen är kommen, trodde jag skulle ta helg, men så vart inte fallet. Christin bullan har fått ryggskott så jag kommer till å jobba hennes kortnatt, men he bli bulla de.
Uppstigning tidigt imorgon, så hinner jag hitta på nått med skruttan.
Tycker hela veckan bara ha sprungit iväg!

Nellie har hela veckan bott i badkaret, köpte ritkit för badkar!


He e ritgrejjer överallt! Men kul har hon haft de! :)

Idag var jag faktiskt duktig å skottade upp hela gården! Jag å brullan, hon lånade Sandras snöspade och jag grannens, min är tydligen trasig...
Men nu äre gjort iaf, gå in kan man iaf göra.

pjaaaah.

Hoppas du får dej en toppen helg.

Puss å kärlek
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0