innan veckan..

är slut, så skulle jag ha mig en bil.
Å det har jag nu!
:)
Känns skönt, he vart en gamm bil igen, men den funkar kanon tills våren! :)
Tack vare Jimmy så fick jag ett bra pris.
Som tack bjöd jag på go maten idag !!!

Slänger upp en bild på vrålåket imorgon.

Letar försinnes en bra dator just nu också!
Mycket på gång känn jag! :)
Ny nalle å dator å bil. å ja... haha! :)

Ja just det ja, en bilstereo vill jag ha också! Ingen som har en till övers? :))

En kort dag på jobbet imorgon sen tar jag banne mig  helg! Funderar på en barnbio imorgonkväll med Nellie, frågan är ju om hon ids sitta still nån timma på 3d! ??
Vi får se vad som blir av, endra bio eller skriller :)

Nu natti natti, klockan ringer sin ljuva stämma 05.30.

Puss å kärlek
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0