muskelvärk!!!

*skratt*
Läs nu detta inte så tokigt seriöst.
Hade en galen dröm natten till igår, jag har nog aldrig haft så mkt sex i hela mitt liv !
Mötte Allehandro i drömmarna, och det var inte lugnt nånjäklastans!
Hela dagen igår hade jag sån värk i bena att det inte va klokt, i magen och jävlar överallt, träningsvärk som het duga! Vilka aktiviteter jag haft för mig i sömnen vill jag nog inte ens själv veta, men innan jag kom på igår varför jag hade sån jäkla värk i bena, men när jag kom på drömmen så kunde jag banne mig inte sluta skratta.
hahhhaa
Det här med drömmar kan ju bli precis hur som helst! :D

Har för övrigt gått av min första natt nu, jobbade med André, riktigt trevligt. Som jag så många ggr säger så har jag världens bästa arbetskompisar! :)
Nu har jag 4 kvar att bränn igenom.

Ingen klocka är ställd för dagen, så jag kliver allt upp när jag känner för det idag! :)

Hämtade ut ny telen min igår, riktigt nöjd måste jag säga, men innan jag lär mig allt! Måste anlita Ronnie för lite proffs hjälp :P
Ny dator hämta jag ut igår också. Mycket på g nu! :)

Ha nu en underbar dag, för nu säg jag gonatt!!!!

Puss å kärlek
/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är pinsam!

2012-01-25 @ 19:04:52
Postat av: Anonym

Varför skriver du så Jenny? ;)

2012-01-25 @ 22:33:51
Postat av: JJ

hahahahaha!!

Du är ju störtskön Sandra! :)

2012-01-26 @ 05:09:48
Postat av: Robert.

Proffshjälp av ronnie? pfft. jag jobbar på sveriges största iphoneblogg så ;P men nä just ja, du hör ju aldrig av dig längre :P

2012-01-26 @ 23:50:28
URL: http://wnext.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0