skön dag!

En skön ledig dag! :)

Var å kika på en stuga idag, den kan göras hur mysig som helst!
Tänk på sommaren, några dagar per år, kliva upp å dricka morgonkaffe till denna utsikt :)

Fast då grönska, värme, fågelsång? :)

Me like!

Nellie har fått busat på busplaneten idag, nått skoj på en ledig dag måste göras :)
Självklart har hon vart å busat med Elin medans jag for till Vännäs och kika på en bil.
Bilköp blev det inte idag, men vi får se. Som sagt... Innan helgen är slut ska jag ha en bil.
:)

Sovmorgon får jag imorgon också för den delen, börjar inte först kl 09,30 ;) huuuur skönt som helst.

Nellie är nerstoppad, sagan är läst och nu viker även jag in årerna! :)

Puss å kärlek!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0