....trött tjej!

... jäklar i min låda så trött jag var idag! Vaknade halv 4 imorse å kunde INTE somna om.
Känt mig typ bakis hela dagen lång, seg upp i huvet !
Kom hem ganska precis 2, la mig på soffan och sov tills nu i stort sett, skönt, men hur blire ikväll? ;P

Sålde bilen min i veckan, känns faktiskt bra, saknar den inte ens. haha!
Men en bil skulle jag allt ha haft mig! :)

Ringde bostaden idag, fick prata med gamm Hannah! :)  Riktigt roligt å höra hennes röst :)
Måste ta å styra upp nå festligt snart :)

Har även hunnit surra skit med min saknade vän Jasmine! :) tänk vad tiden går fort och vad mycket saker det är som händer i ens liv.
Man hinner inte med allt, det smäller bara till så gungar världen.



Vill så mkt, men det känns så långt bort allt.
Tänk om allt kunde vara lätt för en gångs skull?

Nu ska jag ta å umgås lite med bror.

Kärlek
/S

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Åh, vi måste prata oftare älskade du! Jag var näst intill traumatiserad efter, tänk vad mycket som hänt! Det är så fint, att vi har varandra. Puss!

2012-01-16 @ 20:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0