happy week

Nellie gumman är åter hemma och fyller ut det tomma! :)
Känns hur mysigt som helst! :)
Min go tjeeeeeeej!!!!!


Ledig onsdag och hela helgen lång! Så vad vi ska ta å hitta på återstår å ser :)
Men nått skoj blire allt! :)

Jag är så sugen på fiska! hahaha! Men å pimpla nu går väl ändå inte?

Hitta en fin bil idag, får se om jag ska köpa den lr inte! :)
Men innan veckan är slut SKA jag ha en ny bil. Snål åka känns ju inte så skoj heller..

Sen måste jag ju säga att det finns då idioter, och sen finns det idioter. Men å komma med osanning och sägelser kommer man inte långt på!
it is you who lose in the end.

På onsdag på min lediga dag tänkte jag åka ut å titta på en stuga! :)
SPÄNNANDE! :D

Puss å kärlek fr en SMB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0