2 bröllop på 1 vecka

2 bröllop på 1 vecka!

Börjar som så:
Kan säga som så att i torsdags på jobbet, så flög en SMB i luften! Har haft så sjukt ont i ryggen hela helgen, i fredags kunde jag inte ens ta på mig själv ett par strumpor! Eller byxer för den delen.
Har fått massage, knackning av ryggen, gud vet allt. Men bra är det då inte!
:/

Kom iaf iväg till Hudik sent på fredag eftermiddag, med chafför!
Hem till pappa kom vi sent, men middag fick vi iaf! Go spaggen! Nellie nöjd å glad :)
Speciellt efter ett dopp i bubblet!


Igår vare dags för dop, kom in i kyrkan, hälsade på alla goa glada gäster :) In kommer Ronnie och Linda med lilla Jakob. Vad gör dom?! Jo dom lämnar över lillsöt pojken till oss och sen travar dom upp å gifter sej!!! :D






Jag, prästen som döpte både mej å Mattias, och Tisas :)



Efter en fullspäckad dag så blev det som utlovat... Mata pippifåglarna, SMB FRÖS ARSLET AV SEJ!!!!




Söt Nellie min!

Idag har det varit relax med bubbel å bad i Sundsvall!
Ett hejdå till pappa, för denna gången :)

Glass mitt i vintern!!!!! :P

Tusen tack för i helgen, jag har världens bästa pappa! <3

En ny vecka tar sin fart imorgon, känns ba gobulla :)

Kärlek
/S

Kommentarer
Postat av: :D

är du och jimmy tsm nu igen :D ?

2012-01-09 @ 05:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0