This day

Fick mej faktiskt en liten sovmorgon idag:) kändes både skönt å behövligt!

Flytten hit till röbäck har varit det bästa som hänt på länge:)
Nellie har sina fina kompisar här, hon är så ute mest hela tiden, he springs in å ut:)
Sen har jag underbart fina vänner här på Röbäck, dock måste jag säga att jag vart värdelös på gå över!! Skärpning på mej!:)

Har iaf varit ner på tivolit med Nellie, mamma, mathias å elin:) riktigt trevligt:)
Suttit ute å surrat med grannen min på framsidan, bytt luftmassemätare på bilen.

Känner att jag ska börja om livet litegrann imorgon:) på ett mer positivt sätt, lite mer för mej själv.. Lite egoboost u know!:)

Nu blire sussa kudden för mej:)
Så nattinatt <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0