woop woop

Ledig dag så här mitt i veckan är riktigt skönt faktiskt!
Uppvaknandet imorse var lite roligt ändå.. Man känner ju på sej då man blir uttittad.. Kl 08.15 stog min lillasyster i mitt sovrum å kollar på mej! haha! Jag vart ju rädd först! Sen kolla vad klockan var, jag bah: EEEEEEEELIN! Klockan är 8 på morgon, och jag SOVER! GÅ HEM!
hahahh! hon gick inte.

(kanske dags å börja låsa dörren om nätterna) :P

Så he va ba å kliva upp :P men gofrulle fixa jag iaf :D
Kosläppet for vi ner till, riktigt trevligt :) Planterat har jag hunnit med, blev helt ok. Känns mer sommrigt med blommor omkring sig =)

hahaha, när man pratar om umeå, så är umeå fruktansvärt litet, alla känner alla, på nått vis :P
Saker man inte vet om sej själv vet alla andra, lite roligt ändå.
:P
Pjaaah, men så är det nog lite överallt, mer eller mindre

Kärlek fr mej
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0