5 år (!!!)

Åååååh!!!! go tjejjen min blir hela 5 år idag!! :)
Vilken lycka man har i kroppen över att ha en sådan helt underbar dotter! :)
Jag är en mycket stolt mamma!

5 år går sjukt fort kan jag lova, sitter å lyssnar på denna:


Denna låt spelades när Nellie kika fram, flera gånger på morgonen.
Helt sjukt vilka känslor man får :)

Men jag kommer ihåg känslan som jag hade denna dag för 5 år sen, total lycka när jag såg min lilla Nellie.
Men sån rädsla också för att tappa det finaste man kunnat få, hon var ju min ögonsten redan i magen, och nu 5 år senare är jag fortfarande rädd att förlora henne, så känner nog alla föräldrar.

Hon var då nöjd med morgonen, trots att hon hållt på väckt mig sen kl 04 imorse och undra om det inte var dags å öppna presenter! haha, men till 07 fick hon allt vänta till.

Tårta och Saft på sängen tillsammans med min härliga stämma :P
Hon blev då hur glad som helst! Fast att jag köpte fel tårta (!!!!) Andra året irad! Skämms på mej!

En cykel, pichup hus eller vad det nu heter, en helkroppsspegel, räkna och skriva böcker :)
Å nå småplock :)
Haft sån ångest att inte kunna ge allt hon velat haft!

Nu är hon på dagiset, blir firad även där, sen hem till pappa sin för att bli ännu mera firad :)

Själv ska jag tillägna dagen och kvällen till å packa ner allt, för imorgon drar flytten igång, känns ba gobulla!
Känns sjukt skönt å slippa böleäng faktiskt :) En nystart helt enkelt :) Med allt vad det kan innebära!! :)


Kärlek fr mej t dej!!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0