angry me

Min morgon började inte som bäst, eller det gjorde den ju egentligen, hade en fin morgon tills jag satte mig i bilen!
Svor nå jävulskt när jag såg hur vägen såg ut, men jag tänkte att jag måste ju till dagiset, började om 20 min!
Kände stressen komma smygandes på mej, såg nå andra bilar som for så vafan, jag måste ju också kunna.
Gick bra en bit, men det va ju spårigt nå jävulskt, for både kors å tvärs, precis som alla andra bilar. Men tillskut så skrapa  det så jävla mycket (Nellie skulle ha kunnat gått fortare än de jag körde), tillslut satt jag där jag satt, förbanad nå jävulskt.

Hade turen som hade Jimmy i närheten som kom och skjutsade ut mig på vägen i gammbilen, sen fick min stå där.
ringde kommunen, bostaden, kvartersvärden, en traktor var ju ba tvungen å komma, ville ju inte köra sönder bilen det första jag gör!

Till slut så vart jag så irriterad så jag ringde VK!
Trodde inte att det skulle bli nått, men det vart det.

http://www.vk.se/587604/nya-bilen-forstordes

Jag ser förjävlig ut, jag ser cpstörd ut! haha, men så förbannad som jag vart idag så skiter jag i det.
PONGT SLOT som mormor så fint hade sagt på sin bästa Svenska ;)
haha! :)

Efter dom hade skottat fram till min bil idag så såg det ut så här :


Efter några timmar i solen så hade det ju så klart tinat, imorse var det stenfruset!


Måste tillägga att jag vet att alla traktorförare och allt vad ni gör på vägarna, förstår att det är hur stressigt som helst och att ni försöker hinna med allt.
Men med stressen på morgonen är det inte så roligt. För fram vill man ju, och buss är inte ett alternativ för alla.
Heller inte gångpromenad.

I övrigt så har jag fixat kort till körkortet idag, busat med bullan min, packat lite och ätit en jävligt god middag! Glass till dessert!

Fick faktiskt chocken idag på jobbet, inte alla dagar man får blombud :)

En mys fredag ska vi ha oss ikväll!

Kärlek och en gladare Sandriis...
:)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0