Dp

Man blir besviken och sårad, men man reder sej alltid.
Man faller men man klättar sej upp och blir starkare.
Man blir ledsen, men man torkar bort tårarna och skakar av sej det.

Man känner värme och glädje, man värms i kropp och själ.
Det är kärlek, något vackert och unikt, långvarigt som kortvarigt kan det vara så vackert.
Bara att hålla i det och vårda det ömt.

Många tankar inatt:)
Har lite dåligt samvete gentemot Nellie faktiskt, har bara en kortvecka med henne eftersom att hon fyller år på fredag och jag ska flytta så hon ska få fira sin dag hos pappa sin med alla vänner, vilket blir skitskoj för henne, men jag tog på mej en natt istället för att ta tillvara på dagen jag kunde vara med henne istället.

Men ska allt gottgöra idag på något vis:)
Shame on me:/
Älskar dej bullis!<3

Måste bara säga det att jag är så fantastiskt lycklig som har så helt undebara vänner kring mej, en undetbar familj.
Älskar er så mycket, och alla ska känma sej prickad:)

Alla går vi igenom motgångar, även medgångar, där kommer alla dom som står en nära in, man både gläds åt varandras lycka, man finns där i motgångar, kan man inte både glädjas och finnas där när man verkligen behöver en så är det inte äkta.
Men jag har den turen att veta att dom som finns i min närhet är riktigt jäkla underbara!

Lev å må!!!!!!
<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0