hahhahaha

UNDERBART VÄDER!!!! Riktigt skönt å härligt har det varit idag! :)
Kunde gärna ha sovit nån timma till imorse, men efter lite tjat från Nellies sida fr kl 06.00 så tog jag mig upp vid 9 :P
Då kände jag mig mer utvilad faktiskt! :)
Även hon med tror jag.. hoppas jag iaf!

Solen sken in fint genom sovrumsfönstret :)
Fick en liten chock imorse när jag tågade upp för frulledags med bullan min, då ligger Jimpan på soffan å sover gott! haha! Fatta ju noll! :P

Har donat en massa på förmiddagen, for iväg å handtvättade bilen, nu jäklar så skin hon fint :)
image description

Thumb up varte för Nellie! Skrubbat har hon gjort kan jag lova, kuligt också för den delen :)





pjaaaah :)

Nellie hade lite skoj med kameran idag, kan inte annat gör än å skratta!!! :D
*asg*


(har hundra bilder... minst!!!)

Jag har då fått skratta!! :)

Sålde 460´n igår iaf, så det känns ba bulla! :)

En toppen helg har jag haft mig!
Hoppas du också haft det!

KÄRLEK/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0