helgen

Haft en sjukt skön helg på jobbet! Korta pass, jobbat med go Maria hela helgen lång :)
Ba gobulla har det gått :))

Haft en massa bus med Nellie gumman också såklart! Igår bestämde hon Leos, trots det härliga vädret, så sagt å gjort :) Så länge hon är nöjd så är jag de :)
Å idag for vi  å bowlade, riktigt skoj! :)
Nellie va ju en stjärna! <3
Gick liiiite sämre för en annan :P
(dock inte jag) Jag var fenomenal!! :)

Har hunnit packa ner en massa saker också idag, garderoben är så gott som i säckar nu, förutom 2 veckors outfit!
(mjukishäng)
Hade lyxen att Jimmy hackade upp hela gården åt mig också! Medans jag å Tisas surra skit inne, han fick visserligen hjälp utav Nellie :)

Är riktigt slut i kroppen känn jag! Så sängen hägrar och ladda upp för en ny vecka!!

Puss å Kärlek!!!
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0