helgos!

Veckan som varit:
image description
image description
image description
image description
image description


Det var lite inhandlat på ikea ändå, har fått iväg köksbordet nu, även Nellies säng.
Måste försöka hitta mig ett nytt inom 2 veckor, för sen bär det av :)

Har vart duktig å rensat garderoben också, syster blev då glad :)
Mindre jag själv då jag måste köpa nytt :P
image description

En ledig helg trodde jag mig skulle kunna få avnjuta, men chefen bad så snällt om min hjälp i helgen så jag ska minsan jobba! Nellie ska få busa med mormor sin!
Men jag hinner nog allt med allt skoj ändå! Skranåkning om snön håll sej kvar och en sväng till Leos.
He bli nog ba fin fint de :)

Å sen lite extra klirr i kassan efter en dyr helg med JT! :P

Får lov å önska dej en underbar helg!

Puss å kärlek
/S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0