new one

Äntligen sängen kan jag säga!
Äntligen duschad kan jag säga!
Och mätt å belåten dessutom!

Haft en stressig dag på jobbet, kände när jag kom hem att hungern var på max!
Tog å satte på riset, fram med köttet som jag hade tänkt å gjort för 2 dar sen, näe.. Men tro att det hade härsknat!
Satans less, brorsan dök upp och fixade käket åt oss!
Gott nå jävulskt med wook! :)
He löste sej till slut ändå.

Badat Nellie gumman, lagt i säng henne, duschat mig själv och bäddat ner mig också! haha :)
SKÖNT!

Igår köpte jag mig en bil! :)
Jag är riktigt nöjd över den! :) Kungligt bra känns den, enda som fattas för att det ska vara komplett körglädje, he e ljudet! Baslådshelvetet ska in! :)
Men kanske inte prio ett just nu..



Så om nån vill köpa min 460 så hojta till vettja! :)


Imorgon är det äntligen fredag! :) ledig hela helgen lång, den ska jag ta tillvara på, njuta om inte annat med gotjejjen min!

Kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0