sooooooligt!

Haft riktiga vårkänslor i kroppen idag! :)
Vaknade tidigt imorse, hann med en massa morgonbestyr utan stress, kändes hur skönt som helst!
Nellie fick håret plattat med lite styling i ;) haha! As nöjd brud!
På med sommarbrillorna, både hon och jag och ut på vägen för att bränn på! :)

Lämnade av henne hos pappa sin för en vecka där, själv drog jag gamm nissan mot mormor för frukost :)
Länge sen jag var å hälsa på na, haft lite dåligt samvete över det, men nu så :)
Bakat har vi gjort, vart å handlat lite, och självklart en massa skit prat!
Men he gilla ja :) Lika hon med!

Lunchat har jag också hunnit med, trevligt de å! :)



En riktigt fin dag har det varit! :)
Njutit till max av all sol! :))

Flyttning sker om 3 veckor, jag är en anings stressad över de!
men jag ska allt hinna med det å, natt jobb hela veckan väntar, känner peppen! :)

Nu blire säng häng för en SMB, efter en kväll på jobbet ska varven åka ner en aning :)

KÄRLEK
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0