toppen sa snoppen!

Gobullan är äntligen hemma!!! :)
Som jag har längtat hela veckan på att denna ska komma! Inte pratat med henne på en hel jäkla vecka! För mig är det helt sjukt, irriterad har jag varit.
Men är det pappavecka så är det... Blir så satans less på det där pratet, skaffa man barn för att träffa ens barn varannan vecka? För att prata med sitt barn varannan vecka?
neeeee, skulle inte tro det!

Men jag får  njuta av varje ögonblick denna vecka :)
Får se det positiva i det negativa.

Ligger redan nerbäddad i sängen som en annan gammnucka, inte den piggaste donnan ikväll :)
Men jag vaknar kanske utvilad imorgon istället? :) haha!

Måndagen har gått av bara farten, har lyckats med både det ena och tredje.
Höll på sabba diskmaskinen kapitalt, men det ordna upp sig till slut.. haha, slängde ner en lykta som jag ville ha ren, glömde bara ta bort värmeljuset... Stearin jäklar överallt! Och maskinen sur nå jävulskt.
Inte nog med det så tappade jag datorn på foten, inte skönt kan jag lova! Den svällde upp och jag skrek.
Som om det vore nog så slog jag sedan huvudet i dörren.

Kan kanske vara så att det inte riktigt var min dag det hära? :P Eller så har jag bara otur?! eller ren klantighet kan det ju å vara.

Dagens:
Apan känner ingen, men alla känner  apan.

Ha en toppen kväll!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0