trött tjej!

Natten gick av bara farten inatt, for direkt  till morsan och blev nerdragen i sängen av Nellie för morgonmys!
Jennie och Jimmy låg i sängen dom med! haha, aldrig fel med gokramar av hjärtat mitt.
Nellie fick köra till dagiset :P Tror inte de va så poppis av dom andra morsorna dock, men en glad bulla hade jag iaf :)
haha!

Väl hemma så somna jag halv nio, en timma senare knacka de på dörren och Pelle och hans inskolning klampa på!
He va ba upp å hoppa i sig nå kläa och besikta lägenheten, sen dess har jag varit vaken!
Pigg å fräsch nå jävulskt! :P

Lunchdejta Jimpan med en burgare, så vart jag branog mycket piggare :)
Iväg å hämta bullan för bus på busplaneten, humorn var riktigt låg idag, har skrattat så jag trodde magen skulle gå sönder!!! hahaha, men ack så roligt jag haft med tjoppan min :)
Nellie nöjd å glad över dagen och jag tror jag vart förlåten för mitt nattpass! :)





Nu ligger jag i sängen och är mer död än levande.

Jag blir ju knäpp när jag blir trött, haha! Ena sekunden kan jag skratta åt allt, nästa så sitt jag å grin åt absolut ingenting. hahahahha!
mjaaaaoooo



kärlek
/S

Kommentarer
Postat av: Ingenstatus

Skönaste låten med bästa artisten :D

2012-04-23 @ 01:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0