Bullan!

Finaste låten jag nånsin hört, vad är ord om man egentligen inte menar dom?
Om man inte kan leva upp till dom, stå för vad man tycker och tänker?
Vad är då ord egentligen värda?
Jag är ärlig, för ärlig många gånger, men hellre ärlig om vad jag tycker och tänker, och samtiigt står upp till dom, än att säga en massa skit och inte stå för vad jag tyck å tänk.
Inte alla som kan göra det, men vissa gör faktiskt det..


Känns som att veckan har gått hur fort som helst, känns som att det snart är måndag igen och att Nellie ska till pappa sin igen. Men tur är väl att det bara är onsdag idag :)
Lånade hem Bäckis cykeln idag (less på å springa varje morgon efter en galen Nellie), kan säga att jag å Nellie brände järnet nerför backen hem idag! hahaha, hon höll på skratta ihjäl sig, och jag panikslagen att det gick föööör fort! :)
Gogogohjärtat mitt!
Snart äre helg iaf! :) Ska vara barnvakt åt lillsyrran så mamma och Mathias får njuta av en helg tsm med hotell, spa, massage och allt skoj de ska hitt på :)
mysimysi!

Jag vill å ha mysimysi i livet! haha ! :)

Härligt väder idag?!?
image description
image description
Stor tjejjen min!!! :)

Neeee, nu natti natti :) Lång dag ala Bäckis väntar!

Kärlek fr mej!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0