mans work

Jag kikar ju knappt in här nu förtiden, har som glömt bort lill bloggen min! :)
haha!

Senaste veckan hare hänt grejjer, jag är med barn! Skämt å sido, är inte med barn.
Men däremot så vart jag med bil, köpte mig allt en cab, som jag surrat om i hundra år! haha, tummen ur ni vet ;)
har provat på byggbranchen, bilade betong igår, kunde knappt ta mej ur sängen imorse, min röv känns riktigt väktränad efter gårdagen! haha!
Riktigt roligt vare iaf!
I helgen som var så hälsade vi på pappa, jätte roligt å träff gammfarmor och pappa, sen fick jag ju mysa med Emmas bebis också! Så himl vacker, och så himla liten! :)
gogogo :D

Min andra natt är igång, he gå ju som en dans, men kände imorse att efter 22 h arbete är man rätt slut i kroppen, inget jag kan rekomendera, en helkroppsmassage hade inte suttit helt fel kan jag ta å meddela!
Hade VERKLIGEN velat ha det, länge å väl, å med olja å hela baletten :D haha!

Saknar gohjärtat mitt redan! :)
Lite surt som räven skulle ha sagt att man inte får nå samtal...
he e ju en vana de å, bad bad bad :S

Men annars äre ba bulla =)

Puss å kärlek!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0