Sooooola skiiiin

Åååååhhhh, värsta soliga morgonen!!! :)
Sista natten är nu färdig alldeles strax, haft en bra sista natt :)

Pratade med Jasmine igårkväll, min saknade kaka!
<3 Tänka sej att man kan vara så jäkla fina vänner efter så pass många år, även fast man inet hörs varje dag så vet man precis vart man har varandra. Helt magnifikt!

En annan glad nyhet är att Emma är på gång med bebislycka nu, så jag väntar med spänning efter ett mms på det nykomna miraklet när den väl bestämmer sej för att komma ut! Längtar så!!! :)

J.N hade kanske inte världens bästa natt, inget man önskar någon :/

Veckan har bara sprungit iväg, haft en massa jobb denna vecka, jobb och sova :) Men det har ju gått det också :) Bloggen på min iphone funkar inte, har testat flertal ggr att lägga upp bilder å så. Men ikket! blääää

Jag och J.T hade bokat in bowling idag, men är det sånt här väder när jag kliv upp idag så vill jag banne mej sitta ute på altanen och dricka nå gokaffe och bara njuta :))
Vi får la se vad som händer :))
he bli nog bra ändå :)

Lite tråkigt känner jag att lillbullan min inte har ringt en endaste gång denna vecka, känner att det e skit tråkigt faktiskt, hon vågar väl inte ens be om att få ringa mej :S
blä för de!
Men snart äre måndag och då ska jag mysa varje dag med na!

Sista rycket nu, puss å kärlek!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0