Hela 26!

Då har man passerat ålder 26! Haha, känns skumt ändå. Stannade upp framför spegeln imorse å tänkte på när jag var kring 13 års åldern å bara önskade att jag skulle fylla 25 år gammal, så jag skulle kunna vara som min farbror, snygg å ha ett fett roligt liv! Haha, nu när man fyllt 26 så undrar man ju vart åren tar vägen!!
:)

Har haft en riktigt grymt rolig helg!!
Hade årets party här hemma, trodde inte dt skulle bli så mkt folk men vi var uppe i 28 st där ett tag:)
Alla va utklädda å humöret på topp:)
Det va all in! När klockan passerade 04.00 imorse så kände jag att ögonlocken höll på gå ihop, 05.30 låg jag i sängen för att kojsa dom gröna:)
Jag bugar å bockar för en sjukt bra kväll!!
Puss på er alla fina!!!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0