Julmys!!

Första natten på länge som jag sov som en gudinna!
Vaknade halv fem imorse med ett leende på läpparna! Haha:)

Dagen på jobbet har vart hur kung som helst! :)
En förhimla mysig eftermiddag med gobullan min! Hon bestämde att eftesom att jag ska ut å resa nästa gång hon kommer så skulle vi minsan julpynta idag! Å julstämman som fanns i hjärtat ikväll, genenskapen hos oss två!! Oförträffligt mysigt! Dt är så dt ska vara i en familj, trots att vi bara är en duo!
Men dt räck väl hur gott som helst <3
Denna jul ser jag framemot! :))
Kärlek, mys, harmoni och en fin genenskap:)

På tal om resan så ska jag å min fina far åka till Gambia igen! Vi åker om 1,5 vecka:) känns sjukt skönt å fara iväg, lite semester mitt i den regniga vintern, rå om sej själv lite å ha en hel vecka med farsan!
Ser riktigt framemot de!!:)

Sen som utlovat så ska jag dra med mej bullan till nå utland när semestern kommer:)

Planer å drömmar mot framtiden:)

Kärlek fr en julglad sandriis!!!
:) tiihii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0