Whywhywhy?

Haha!! Man är ju rolig som människa! Såg på beck igår kväll, så kom inte riktigt isäng först 00 inatt! Men jag slockna ju på en gång:) vaknade 02.40 av en dröm, still im awake!
Galet pigg, men efter 8h är jag nog inte lika kaxig:P
Bäst med idag: gobullan kommer hem:D

Helgen har bestått mesta dels av jobb, men i lördag bjöd Maria på fest, så dit begav sej jag å lillmicran min:)
Dom hade då skoj ute lät dt som å dt var kul å höra:)
Skönt med en lugn helg faktiskt:)

Jag antar att dt är nätterna jag jobbat som fuckar upp dygnsrytmen min.

Hänga lite tvätt, ut med dom vissna blommorna, mot seven eleven å ät nå gammfrulle hinner jag nog med:P

Hoppas du haft en fin helg å att måndagen börjar som tänkt:)
Ny vecka, nya tag å nya möjligheter:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0