Day off

Vaknade imorse när klockan ringde att både Nellie å Elin låg i min säng, tyckte väl att jag läg lite väl ute på kanten.. Haha!! Sötnosarna!
Va ba upp å hoppa å kok tomtegröta å göra mackor å the, skick iväg Elin t skolan:)
Själv tog jag å bullan ett långt varmt bad:)

Har varit med min kära mormor idag å handlat, fikat, shoppat, fixat rabatterna hennes:)
Trevligt värre! Hämtat morsan på sjukan.

Gaaaah, asså sons of anarchy!! Jesus christ! Jag har blivit frälst från ovan, vikken serie, jag både grinar, skrattar å hoppar i taket! Haha!!

Ikväll blev de iaf förutom SOA, tortillachips med tacosås, ost och vitlökssås på! Till nyaste Johan Falk! Riktigt bra!!!:)

Jag å bullis har då vart helt cp idag, bilderna får stå för sej! Haha. Inte varje dag man är vacker:P

Puss å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0