halloween

Oj vikken lång dag det vart idag!
Blev väckt kl 8 imorse om att det var frukost! haha, fick paniken och visste inte vart jag var nånstans, men poletten trilla snabbt ner :) Sov som en kratta inatt! huvva.
Upp å intog morgonkaffet med lillan.. För att sedan iväg å luncha med mormor =)
 
Har hunnit shoppa lite idag! Nya skor vart det, till både mig och Nellie, lite ljus, en halloween kostym! haha
Så nu är det också fixat! =)
 
Vad tycks?
 
Brann av nå jävulskt på snålfarsan idag! Om man har delad vårdad så ska man ju dela på saker och ting, jag ringer och frågar vad han tycker är bäst, overall eller täckbraller? Enkel fråga!
Jag skulle iaf vänta tills nästa vecka med att köpa den till bullan, för att vara säker på strlk, fine by me :)
Sen hittade jag världens snyggaste skort, hade hjärnsläpp och kom inte ihåg vikken strk på skorna hon hade, skickade glatt iväg ett sms och frågade vikken strlk hon hade.. Får till svar att jag kan i stort sett vänta tills nästa vecka med att köpa skor, sen kan jag köpa vad jag vill till henne för när det är "mammavecka" så får hon ha på sej kläderna som jag har köpt, sen när det är "pappvecka" så får hon ha dom ärvda kläderna på sej!
Jag blir galen. Örjan kom in i mig på en gång:
Fine, då ska jag alltså ta med mej skorna och vinterkläderna, allt som jag köpt, det ska jag ta med mej hem på måndagarna när vi byter, och han ska ta med sej sina kläder när han hämtar?! vad är logiken i det? Höjden av snålhet eller höjden på dumhet?
Man slutar aldrig förvånas över dumheter hos människor, jag finner då inget normalt i de?
 
Har iaf haft fin filip här på besök idag, han skrattade åt mej! Mitt hår! (har gjort det mörkt nu igen) :)
Blev lite blöt i ögat så jag ringde hit Lisa som var så snäll å sa att det faktiskt såg bra ut! haha =)
 
Ut å sprungit 2 varv i spåret med Nicke! Jäklarns så duktig jag känner mej! =) blir en repris imorgon kan jag lova! =) Nu är Sandriis i gång :)
 
Nu ska första natten snart dra igång iaf, känns bra.
 
Sov så gott du som får göra de! :)
 
Kärlek
/S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0