impuls jag...

jaaaa... vad ska jag säga, impuls Sandra igen...
behöver ju inte vara orolig för att någon ska flörta med mig mer! haha, hemska tider.
jag och filip fick iaf skratta ikväll... haha.
why why why? 
Sitter å funderar på vad jag ska hitta på härnäst.. Ja ingen kan ju säga att jag är en tråkig människa iaf!
 
Imorgon ska jag sätt in nå gammhår iaf :) Blir ju hur trevligt som helst! Och bra också.
 
MEN! En sak som är säker, jag är riktigt riktigt laddad inför lördag! Då ska jag å Flingan ut och skaka loss iaf, var ju hundra år sen jag var ut på krogen! Kommer bli succe.
Hoppas min nya klänning hinner komma innan lördag nu bara! Annars vettetusingen vad jag ska hitt på!
 
Känner mig så här riktigt mysig inombords, vill på spa och få massage och bada bubbel och dricka färskpressad juice! Förstå så himla härligt :) En riktig spa dag med massa goa frukter och sånt.
 
2a natten igång :) ba 3 kvar nu. 
 
Puss å hej
/Galna jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0