Intensiv dag =)

Äntligen har Nellie gobullan kommit hem till mej =) Blev mött av världens största kram på dagiset =) Go hjärtat mitt!
 
Har hunnit en massa på min lediga dag! Va uppe med tuppen imorse! Skypade med pappa, haha! =)
Dammsugit, torkat golven, tvättat och dolat på :)
Drog med mig Johanna ut till spåret och tog oss en uppfriskande promenad =)  riktigt skönt!
Surrat nå skit med lillebror som kom förbi på en snabbkopp kaffe =)
 
Blev en anings less idag, hedde ut täckena för vädring och när jag nu ikväll skulle renbädda, då har en jävla kattsate pissat på ena täcket! Kul??
huvva! Tur är att man har dubbelsäng, och har man dubbelsäng så har man två täcken, och som tur är behöver jag bara ett jävla täcke. usch !
 
Fick då kaffefrämmen av min mor och hennes man ikväll, kommer helt ärligt inte ihåg sist dom var hit! haha, ändå bor vi grannar!
 
Å lillbullan har haft sin kompis här ikväll, så fullt ös helaste eftermiddagen. :)
 
Är alldeles sprängd i huvet känner jag, så det blir godnatt för en SMB nu....
 
 
Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0