Lill mamma min!

Vaknade tidigt imorse, ba upp å hoppa å bränn iväg t jobbet, trött va jag!
Satt å surra med flingis till sena natten inatt.
Men upp tog jag mej:)
Möttes av första vinterdagen:) kändes faktiskt skönt! :)
Även efter en ordentlig urladdning fr min sida igår, så känns de som en befrielse idag:) ibland behöver man nog få ut alla känslor å tankar man har i kroppen, inte behöva tänkaå fundera på saker å ting!!!:)

Morsan va lite nervös imorse inför hennes öronoperation. Men den gick ju.. Stackaren fick vara vaken hela op, men dom asen glömde bedöva henne!! Så hon skrek ju bara av smärta när som snittade upp örat! Huvva :/
Fick då skratta så tårarna sprutade när operationen var klar!! Hahahahahahha! Skrattar bara när jag tänker på bilden:P
Har då iaf vart å kramat om na ikväll:) lillmamma min!!

Sen är dt ju som alla vet världens bästa måndag! Nellie bull vecka!!:) trots att hon blivit värsta trotsdivan ( ärvt vackert fr mej börjar jag ana) så är hon trots allt de som står mej varmast hjärtat! <3

Så nu sov då både Nellie å Elin!:) är lite babysitter då morsan e inlagd:)

Tvmys med mej själv i gosänga = aldrig fel:)

Kärlek/SmB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0