New one

haha, min dag började hur kung som helst, Filip gjorde morgonen min! :)
 
Sov hur djupt som helst idag, hur skönt som helst! Har hunnit göra en massa idag! Dammsugit, tvättat och diskat. Sånna här braiga hemmasysslor =) Tänka sej att det ska krävas en karlakarl som kirrar duschen min!
Den har vart trasig i en vecka, fick ny slangen idag... men då hade den gängpajjat och mina muskler räckte inte till!
Men nu ären allt fixad :D TACK!!!!
 
Ingen springning idag, mina ben värker så förbannat! Så dom fick allt vila :)
 
Min klänningar kom idag! Så jävulskt snabbt det gick för dom å skick dom! =) Snygg var  dom också. Men den där jäkla halloween dressen som jag skickade efter, WTF? Visa ju hela röven med dom ! huvva, måste fixa en underkjol till den. Annars fåre va.
 
Hade oss en liten tjejkväll ikväll, Erika satte in hår på mig! Duktiga fina gobulla! :)
Ost och kex, godis, tårta och bullar! Massa kaffe å cola! 
Mysimysi! <3 Vilka underbart fantastiska fina vänner man har! :)
 
2 nätter kvar nu :) Känns fint.
 
Puss å hejdå
 
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0