no more

Alltså man är ju rolig som människa!
Ställde klockan på 5 imorse, enbart för att betala räkningarna! Vem gör sånt?! haha, till råga på allt så var internet nerkopplat! Så där satt jag vid datorn kl 05.03, å stirra på en burk som inte ville koppla upp. Va ba å bränn på med lite kaffe och take it easy så där på morgon sidan, kika in på en sötNellie som snarka så härligt! :)
 
Har vart en bra dag på jobbet, dock en jäkla huvudvärk som vägrat släppa!
Har då hunnit med en kopp kaffe hos André å Johanna, vilket var riktigt trevligt :) Skit fint i lägenheten har dom fått! :)
 
Vissa människor verkar gå i samma spår livet ut, eller iaf år efter år, utan att ens göra en uppryckning och ta itu med sina problem,kämpa för att nå sitt mål, utan mer dansa sej fram och leva på hoppet att det ska bli bra, men utan en uppoffring av sej själv så kommer man inte så långt. Ord kan man komma långt med, men utan en handling av sin tanke så står man kvar på samma ruta livet ut. Går å tänker på saker man vill säga och saker man vill göra, det är väl bara att göra de?
Jag ser inte problemet i att inte ta itu med saker? Men mitt svar på varför man inte gör det, det är för att viljan inte finns där, inte heller motivationen.
Ibland blir jag så less på mig själv, att jag är så naiv och alltid ska tro det bästa, men att ofta bli dragen mattan under fötterna mina.
Jag fötjänar faktiskt något gott ibland också, det handlar ju om att ge och ta, men att alltid ge från min sida... Thats aint gonna happen anymore.
Lögner, besvikelser och ledsamheter får ges till nån som förtjänar de.
Lurade SMB.
 
Pyjamas brallerna är på, tvn på, chipsen är framtagna.
Mys för en Sandra
:)
Tycker han är bra!
 
Hejsvejs
:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0