:)

 
Helgen har nått sitt slut nu! =) Har vart en grymt lugn och skön helg, med massa gosaker! =) mys i massor med finfamiljen min!
Saker och ting har hänt, inte allt så speciellt roliga..Men man tar sej igenom det också! Man är stark tillsammans! :)
Lilla Johan åkte på stryk i fredags,å stackarn fick gå hem på kuppen! Kolla lillen... haha!
 
Söndagen spenderades på jobbet, kortdag idag, sen hem haft en mysig söndag med bullan min och Filip och Rocky! :)
 
Hoppas du också haft en toppen fin helg, nu väntas en vecka med massa nattjobb!
:)
 
Lite pics fr helgen =) (frossar helgen) :D
Btw, när jag såg regnbågen så sprang jag å ponken dit, stog under regnbågen, det finns ingen skatt där regnbågen slutar, det är en myt! Jag var faktiskt där! haha =)
 
Kärlek
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0