bye bye my iphone

Gaaaaah!!!!
En blöt Sandra idag!! = En fuktskadad iphone!
Satans satbulle!! haha!
Prickar och bubblor hela displyen, den låg i fickan, i en regnjacka dessutom.. nejnej, inte ska min telefon hålla för det inte =)
 
jaja
 
Haft en fin fin dag med bullan, gjorde nog jordens godaste spagge och köttfärs idag, det var så satans gott så jag åt för mycket, jag blev så mätt så jag fick gå å kräkas! haha, Nellie låg å masserade magen på mig i 30 min! haha, skönt vare kan jag lova, men man ska inte äta sig sådär mätt, de va ju hemskt!
huvva huvva!
 
Känns skönt med en massa promenader idag iaf, både inom jobbet och sen hemma. Behövligt efter våran middag! haha
 
Puss å hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0