Doris

 
Känns som världens längsta dag idag! haha, jobbat fr 7.30 imorse.
Men nu ligg jag nedbäddad i sängen :) sjukt skönt!! :)
 
Alltså jag är så glad i maten, det är hemskt. Jag kommer snart få heta Doris.
Allt är gott, choklad, godis, mackor, korv, fil, kött. ALLT!
Kan fan ha en matbit i käften 24/7 känns de som.
 
Vet inte om jag hade lilla julafton igår, (på tal om mat), fick hem tunnbröd, svampen, koksaften, pajen. Har inte smakat den än, men det lockar! :D
Har kollat på den flera ggr.... Doris Sandra, ja det är jag de.
 
Hade en djup disskution idag med pappa ang hat, och hat det är ju ett riktigt starkt ord, man kan bara inte "hata någon", jag är inte av den naturen som kan hata någon, trodde jag. Men jag kan faktiskt det, det är ändå skrämmande att man kan känna en sådan avsky till en människa. Tragiskt egentligen, men sen när man börjar tänka på att man hatar människan så börjar man tycka synd om människan som man hatar just för att man känner som man gör, för snällt är det inte. Men det är ändå hemskt. På nått vis, första gången i mitt liv som jag känner ett hat mot nån. Kanske jag som är tragisk som ens tänk så.
Äsch, vi kom då ingenstans,
 
Har en lång vecka framför mej, men det känns ändå okej! :) Känns som om solen lyser i mitt ansikte, varje dag är unik, alltid en ny känsla med nya möjligheter och med en massa goa skratt :)
Hjärtat är varmt :)
 
Kärlek/S
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0