gryyyym

 
Helgen har vart riktigt nice! Sjukt rolig, har skrattat så mkt att jag fått värk i den, haha!
WORKIN!!!
Vart lite besviken på mig själv som inte hittade igen Robert igår när vi väl var i Övik.... Men det kommer ju fler ggr! =)
 
Fysatan så skönt det var nu ikväll när jag kom hem, slängde ba av mej kläderna, gjorde en kopp the, drog igång lite bramusik, la mig i soffan å glodde lite tv. Lugnet själv man har, i både kropp och själ. Det är en underbar känsla :)
 
Ibland kan man tänka på kärlek, det är ju oundvikligt. När den riktiga kärleken ska knacka på dörren och hjärtat, när hjärtat är öppet för lyckan.
Man möter nog väldigt fina människor i sitt liv, men det är nog inte helt rätt, men frågan man ställer sej, när är det rätt egentligen?
haha, natt surr som vanligt?
 
Kanske slutar man all by my self med 40 katter?
 
Em kopp gogo the till, sen är det godnatt för en SMB, Nellie gogumman kommer ju hem imorgon, så kärlek och en jäkla massa mys väntar <3
 
Tack för en grym helg!!!
Kärlek fr mej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0