home sweet home

Äntligen hemma :)
Sov ut riktigt länge idag, var nog behövligt!
Jag å Fill tog oss en vinkväll igår.. haha, min fina kompis!
 
Jobbat kvällan ikväll å stressat på i vanlig ordning :) Den har vart bra, alltid är det nått skoj som händer :)
 
Följde med Christin ikväll å hälsade på hos André, riktigt fin lägenhet som dom köpt!
:)
 
Så himla glad som har dom vänner jag har, familjen man har. Dom finns 24/7.
 
Har riktigt braiga dagar nu framför mig! Mycket skojigheter! Känns  ba gobulla!
 
 
Ibland stannar man upp, tänker tillbaka på allt som varit, inte ofta jag gör det, men idag blev det som att tiden stannade upp och allt kom tillbaka som en vind, en kall vind och tankarna föll tillbaka, det hade ju sin orsak, inte rätt. Men det kan vara bra ibland och kunna stanna upp också.
Men det är inte rätt att det ska ta min energi, det är ju ingen som betalar nån hyra för att sitta i mitt huvud och sno min tid, min energi.
Har verkligen haft sånna underbara veckor på slutet, bara skrattat och mått allmänt sjukt bra :) Men jag känner att nu är det släppt iaf, på både gott och ont.
Så hejdå din lilla energi tjuv.
 
Nattsvammel kanske.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0