l f g

Fysatan så jäkla bra jag mår, både i kropp, hjärta och själ!
Känns så himla skönt å känna de jag känner inombords, länge sen jag hade harmonin i kroppen, lugnet och tillfredsställningen. Jag mår verkligen hur kung som helst!! :)
 
Haft en super vecka med bullan min, roligt nå jävulskt har vi haft :) haha, men nu äre pappa hennes som gäll en hel vecka :) Så jag får längta tills nästkommande vecka :))
 
Idag har det vart en toppen dag! :) Jobbade kort dag, sjukt skön dag på jobbet.
Kom hem å möttes av ett leende! :)
Väldans trevligt! Hallonplock å huskoll... haha, skit skoj!
 
Fredrik kom förbiidag han också, drack en massa kaffe och surra skit, åkte ut en sväng med hans Harley, så jäkla sköna hojjar! en sån vill jag också ha mej! :)) Det var ju toppen väder för de!
 
Elin kom förbi hon också, utan ponken. haha, han hade tydligen bättre för sej... :P
 
Sist men inte minst... Jag vart sugen på att fara ut å springa, så drog med mej lillsyrran.. Jäklar så hurtig å duktig jag var, trodde min kondis var körd i  botten, men kan med gott samvete säga att den var imponerande bra!! :) Syrrans var desto sämre.. hahaha!!! :)
Så nu kan jag också säga att sista ciggen är inrökt i mina lungor. Träningen är igång, och nu jäklar ska det springas å plankas ;) *asg*
 
Ska med gott samvete slänga igång en film nu, tända lite ljus och bara mysa ner mig själv, MysSandra! :]
 
Puss å hej, å jag hoppas du också mår minst lika bra som jag! :)'
 
life feels good
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0