Lurad!

Haha !! Dynglurad av Nellie så här på morgonen.. Asså mamma! Klockan är 11 nu, hur länge ska du sova eg?!? Paniken i kroppen... 06.11....

Uppe är man iaf, har sovit som en kratta, drömt massa könstighetet, ont i ryggen.. Haha!!! Allt kan ju inte vara på topp jämt?:P har iaf världens gobulla jämte mej som jag kan mys ner mej med å kika på barntv <3

Jag å Jennie hade mysmys igår kväll, såg på snövit igen, den är ju hur bra som helst! :)

Rensade garderoben min igår, öppnade upp förrådet å visste fan inte vart jag skulle börja, men startade det projektet efter jag fått in nå hyller där:) vi få la se hur allt slutar! Synen är inte fager!! Haha
Patrik höll på skratt ihjäl sej när jag betättade om förådet, been there done that:P

Upp å styr upp nå gofrulle nu, sen väntar tandläkarstolen för jag!! Wiihoo, wisch me luck!:)

Puss!!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0