Myyys dagen!!!

Jäklarns så fin dag det vart idag! Trots en lurad morsa som man va imorse så vart den hur bra som helst!!:)
Åt faktiskt frulle imorse med gobullan, mysigt värre :) nybakat bröd och grejjer:) man har en snäll mormor!:)

Tandläkaren har jag vart hos, gick kalas! Fina tänder, som vanligt:) haha!!
Lite mat å grejjer åt bullis:)

For på rapunzel å köpte vätska till håret så jag kunde få ut det, men totalt värdelös! Flaskan e tom å håret är kvar!! Inte okej:/ så nu ser jag ut som jag vet int vad..

Tisas å Jennie har vart här å käkat middag å haft de ba trevligt!:)

Fick ju govitlökskorven av pappa idag!! Direkt beställd fr marknaden:) sen fick man strumperna.. Haha! 14 par, 2 av varje sort:P fanns en baktanke med de å:) haha! Slarv sandra som tappar allt, så försvinn en socka så har jag likadana:) haha!:) gull pappa!

Tivo ikväll, känns skönt efter att ha städat hela lgtn:)

Hejsvejs!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0