Underbart!!!

Har haft mig riktigt roliga dagar här faktiskt! :)
I onsdags var det personalfest, eller surströmmings skiva, riktigt nice faktiskt! Jag å Anki drack snapsen, stämningen på topp! :)
Åt faktiskt ingen strömming, tog Annas goa tacopaj istället, ville ju inte fara ut på krogen å rapa gammströmmingen.. haha!
Någon utgång vart det däremot inte, men en liten hallegallefest hemma hos jag vart det istället, riktigt bra uppslutit måste jag säga för att vara en onsdag! haha
Maths å hans kompis kom, Elin och Ronja, skellefte folk och hörnefors folk kom. haha, och självklart Lennart min granne! Han skulle minsan bjuda på 10,2 er :P
haha, hela kvällen var som roligt. Jag å Lisa skratta nog mer än en gång :P hahahahhaa!! No Words! 
He vart en sen afton för en SMB iaf.. :)
 
Igår var man lite halvsliten, tog mej inte upp först klockan vart ett!! Helt galet! 
Men jag piggna visst på mig iaf och Filip kom och hämta upp mig, he vart en till afton i alkoholens värld.Men så jävulskt jävla roligt vi hade oss! haha! Govine och mys musiken! :) En bra kväl med andra ord :))
 
Å idag har det vart en sjukt jävla bra dag! Sov ut, kolla film... Solen har kikat fram :)
Ätit gogogo middag! En riktigt fin dag och kväll! :) fler sånna tack! :)
 
Jag blev spådd idag också! Så himla spännande det var! Blev så glad när vi kom till framtiden, då säge Leyla: Alltså Sandra, dom korten som du har här, den framtiden som väntar dej, den vill jag också ha! :)
En vacker framtid väntar mig :) 
Allt hon berättade och sa stämde in på allt, allt man varit med om och nuet, men det är nu som allt skit tar slut :)

 
I helgen blir de nattjobb :) Känns ba gobulla :)
Hoppas DU har en trevlig helg! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0