Vikken kväll!

Så sjukt stressad som alla vi var ikväll.. Det var länge sen! Haha, när Andre kom till jobbet så såg jag bara soffan framför mej, raklång i den i fem min innan hemfärd... Sandriis vort lit trött!:)

Dagen som sådan har ju vart kanon!:) på boom finns det en enmans liggfotölj, lr vad de nu heter, riktigt snygg faktiskt, men är man sugen på lit mys så ryms man faktiskt 2 i den, ba man ligg riktigt tätt. Ett tips så där bara!

Goponken kom förbi idag, med kaker dessutom! Riktigt goda:)

Kan säga att efter min lilla joggingrunda igår, så har jag faktiskt träningverk i småbenen, haha! Inte dåligt:)

.....………
I dont care where u are, i dont care what u are doing, i dont care how u feel, cus in my eys u are nothing. A big fool. Your sorrow is nothing, dont mean a shit.
..………..

Längtar tills morgondagen!!!:) kommer bli kung på alla sätt!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0