Glömt mitt egna bröllop...

Dt bestod min dröm om inatt! Hade helt glömt bort att jag skulle gifta mej, försökte förgäves leta bland mina klänningar efter nån som passade till dagen i ära, löshåre hade jag glömt, gammalt nagelack på naglarna, allt var kaos! Å till råga på allt hade jag glömt vem den lycklige va! Haha!
Va säg man?!

Dagen har varit lång, delad tur. Finns de nå drygare pass?
Jag var slut redan när kl va halv två, så jag for hem å skulle gå ut med Kurt, han vägra gå ut i regnet så vi la oss på soffan, jag somnade direkt å vakna 16.
Skönt! :)

Nu hemkommen fr ett kvällspass, bästa kvällan jag jobbat på länge :)

Nyduschad å nu sängläge :)

Natti alla finisar!
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0