Hmmmm...

Kan säga att jag var tröttare än tröttast imorse, Nellie försökte lääääänge, sen 05.50 för att vara exakt! :P
Fattar inte hur hon kunde vara pigg! Hon hade ju jordens förstoppning så efter lite medicin så satte magen fart.. INATT! Haha! Så hon låg å kolla slutet med mej i sängen på filmen som jag såg igår kväll /natt. :) himla mysigt ändå! :)

Kl 9 var frullen serverad iaf å dagen fick en start :) tog oss en prommis med Kurtan sen inledde Nellie fönsterputsen i sovrummet mitt!
(Avbokade fönsterputsen efter att Robert berätta hur duktig han var ) kan alla andra kan fan jag med! Vi va ett bra team iaf! :) alla fönstren är nu gjorda! Pepp på den!

Cykel tur har vi gjort, solat oss lite, shoppat lite nytt å fräscht :)
Vita rosor pryder nu mitt nattdukbord, nått vackert å öppna ögona till :)
Att få röda rosor har alltid varit de vackraste jag vet, men vita är förhimla fint! :)

Jag å bullis har haft en fin dag!

Kärlek
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0