Stressed one!

Vikken dag...
Sov på tok för länge, Nellie va vaken sen tidigt å låg i sängen å kollade på film å ritade, paniken upp för att ordna mej, Nellie, rasta Kurtan! Ja, U name it!
Ut för morgon prommisen med lillbullan å Kurt, Nellie frös så hon klagade hela tiden, när hundrackarn äntligen sket så skulle vi hem!
Jag å Bullis kom överens om att hon skulle ge hem med Kurt,jag hämta bilen å mötas hemma!
Väl utanför dörren så syns inte Nellie till!
Sprang runt garaget för å leta hon!
Haha! Ser henne komma gåendes läääääängst bort med Kurt i famnen! Not happy!
Han smet fr henne, jag åkte ifrån dom, hon frös.
....
Vi skratta då åt de hela på väg (äntligen) t dagis.
Väl på dagis så tog morgonens hejdå lätt 20 min!
Det skulle kramas, pussas, frågas om villken tid som skulle hämtas, säga i love u, älskar dej, puss å kram, du är bäst i test ALLA TEST, samma procedur igen. Hur gulligt som helst! Men en stressad morsa!
P-böter.
Fel lön.
Regn
Trött.

Min dag :)

Kvällen å eftermiddagen har iaf vart hur bra som helst!
Fick middagen serverad, sen for jag å bullis t Erika å fick mitt hår fixat!
Skrattat å surrat en massa :)
Nellie hade hur kul som helst!

Ser framemot morgon dagen :)
En ledig dag utan en massa måsten :)

Kärlek
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0