noooormal



kan ju inte alltid va på topp, vem e normal jämt? haha
flingis! ♡


Kommentarer
Postat av: Erik

Jag kommer inte ihåg hur jag hittade den här bloggen från början (har du haft någon användare på någon nätdejtingsajt nångång?) - men det är alltid kul att kika in för att läsa om dina tankar kring livet. Framförallt är det kul att se en så vacker och fräsch mamma som verkar ha så himla kul med sin dotter, du verkar vara en glad och härlig människa som jag själv blir glad av att bara se leende på de fina bilderna som du laddar upp här. Detta trots att jag ju inte ens känner dig. Då lyckas man verkligen förmedla sina känslor på ett extremt bra sätt och om du ens är hälften så underbar på riktigt, så är din pojkvän en mycket lycklig människa! :)

Kram,
Erik

2013-08-11 @ 18:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0