<3

Kan ju säga som så att sängen har verkligen varit efterlängtad senaste timmarna!! :)
Första natten är nu gjord, har jobbat med bästaste Andre, så dt kunde ju inte bli bättre :)
Har nu bara 3 härliga kvar att ta mej igenom:)
Sen fyll ju gobullan Erika år på lördag!

Nu ska jag allt gosa ner mej med Kurtan, han har då fått sin morgonprommis så vi får se hur länge vi får sova :)

Jag har sagt dt förrut men jag säg de igen, är så himla glad å lycklig över de underbart fina vännerna jag har runt omkring mej! Var dag har sin glädje att bjuda på, norrland som hälsingland som stockholmstrakterna!
Ni är guld värda för mej!
Likaså min underbara familj <3

Kärlek t er idag! Hoppas solen lys för er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0