hojj hojj

Tjabba tjena hallå! =)
Sista natten är igång, har vart igång sen 16 idag, så he blev en lång en natt de hära :)
Men jag är oförskämt pigg må jag säga! :) Känns ju kanon!
En riktigt bra kväll på jobbet måste jag säga! Har vart mkt duktiga vikarier :) Vi avslutade kvällen framför malodifestivalen, pensionärer samt personalen, mycket skratt och tjo å tjim =)
 
Det är en speciell glädje man känner ibland, å det är guld i kanten! :) 
 
Hade även mer än gärna hängt med brudarna  ikväll faktiskt, bland de finaste jag har i livet :) Men jag hoppas ni har en underbar kväll med massa goa skratt och gott å dricka :)
 
Längtar till måndag då lill bullan min kommer! <3
Helgen skall spenderas hos min fina far! Blir en kanon vecka de här!
 
Puss å kärlek!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0