Lovely!

Den här veckan börja ju perfa! :)
Ledig igår, tog mej en lång välförtjänt sovmorgon! Kom inte ihåg sist jag sov till 12, men jäklar att jag gjorde de! :)
Tog en lång prommis å hämtade till sist upp bullan min! <3
Mys måndag!
Dock en aning förkyld, men de råda jag bot på snabbt :D

Haha, imorse vart man väckt kl 04.55 av Nellie som ropar att hon är sjuk idag, ont i öronen å väldigt väldigt sjuk, bad henne hämta alvedonen vikket hon snabbt gjorde, beklagade sin sjukdom..
( som mamma känner man sitt barn)
Sa till henne att om hon tar medicinen och hon inte är sjuk så gör medicinen att det växer svampar fulla ansiktet!!
Hahahahaahha!
Hon bah: asså mamma, jag skulle ju bara skoja med dej! Jag har inte ont!
Hon försökte allvarligt dagis-skolka!
Hahahaha!!!!
( hon mår kanon, haft en bra dag på dagis å frisk som en nötstjärna, lite förkyld)
Haha!!
Sötnosen!

Lisa skickade en riktigt ful hund t mej, så jag visade Nellie den imorse och sen sa jag att vi skulle köpa den. Haha, hon ville verkligen inte ha den! Den såg skadad ut!
:)

Jag fick mej en riktig energi boost idag efter jag släppte av Nellie :)
For hem å städa, tvätta, bakade, gjorde tjock pannkaka, tog en långprommis.
Sen kom finflingan å drack kaffe å åt nå gobulla. Imorgon startar vi vårat nya hälsosamma liv! Iksu here we come! :)
Kan kanske bli beach 2013 ändå :)

Eftermiddagen har varit fin! Kvällsprommis med bullan å Kurt :) gomiddag ala Sandra specialare!
Skratt å mys :)

Nu ska de varvas ner :)
Puss å kärlek
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0